Середа, 08.04.2020, 06:24
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методичне об'єднання класних керівників | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Я МАЮ ПРАВО
Я маю право
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Погода в Полтавці
Полтавська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Методичне об'єднання класних керівників

Керівник методичного об'єднання класних керівників - Найденко Сергій Олександрович

Аналіз методичного обєднання класних керівників

             У 2015-2016 навчальному році м/о класних керівників працювало над проблемою «Створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учня засобами ІКТ»..

          Проведено 5 засідань методичного об’єднання. Робота ШМО класних керівників була направлена на реалізацію теми та мети виховної роботи. Для розв’язання цієї проблеми на засіданнях м/о розглядались питання щодо моделювання виховної системи класу з урахуванням сучасних надбань психології. Планування велося за результатами діагностування класних керівників та учнів; обговорювались проблеми психологізації виховного процесу.

           Під час засідань методичних об’єднань класних керівників використовувалися такі форми і методи роботи: круглий стіл, конференція, практикум, ділова гра, творчий звіт, тренінг, проект та ін. 

Класними керівниками на засіданнях було розглянуто такі питання:

«Організація системи профілактики правопорушень серед дітей та підлітків на основі гуманізації сучасної школи»;

«Формування творчої особистості засобами етнопедагогіки»;

«Діагностика – психолого – педагогічний ключ до розуміння особистості учня і спосіб вироблення моделі роботи з кожним конкретним колективом школярів»;

«Формування в учнів культури поведінки та спілкування, навчання їх способів розв’язання конфліктів»;

«Робота з батьками: почуйте серцем голос вашої дитини».

Аналіз відвіданих уроків та виховних заходів показав, що виховна робота проводиться на достатньому рівні, використовуються елементи сучасних технологій виховання учнів, а саме :

«Розвиток фізично здорової особистості засобами фізичної культури та використання ІКТ» (Лисенко О.М., 8 клас)

 «Розвиток життєвої компетентності учнів в умовах впровадження ІКТ»; (Дудка Н.І., 7 клас)

«Використання ІКТ на заняттях з виховання особистісних якостей дитини»; (Жигалко М.Г., 4 клас)

«Використання ІКТ у моральному вихованні учнів»; (Панченко О.М., 6 клас)

«Формування духовно багатої особистості з глибокими патріотичними почуттями та національною свідомістю майбутнього громадянина України з використанням ІКТ» (Савовська Л.Г., 11 клас).

     На засіданнях м/о вивчався кращий педагогічний досвід класного керівника 8 класу Лисенка О.М.   Практичним психологом школи Сплавник В.В. проводилися психолого-педагогічні вправи, психологічні тренінги, що сприяло  підвищенню рівня фахової компетентності класних керівників.

     Розглядаючи результативність діяльності школи, слід зазначити, що у порівнянні з 2014-2015 р. спостерігається зростання показників вихованості учнів. Виходячи з цього необхідно працювати над формуванням таких якостей як самосвідомість учнів, їх розумова підготовка та емоційне забарвлення стосунків між школярами. Систематично проводити роботу над стимулюванням кожної особистості до саморозкриття, саморозвитку, залучення до масових заходів, творчих справ, індивідуальною роботою з кожною дитиною у класному колективі. Поряд з іншими слід відмітити роботу класного керівника 9 класу Крилову В.В., бо за результатами рейтингу учні мають найвищий показник успішності, вихованості, вольової спрямованості та інших інтегрованих показників. Серед найбільш актуальних і цікавих заходів учні 9 класу називають підготовку до іспитів у формі ігрових ситуативних ігор «Що таке іспит? Знайомство з прийомами вольової мобілізації й володіння своїми почуттями», презентація професій, година спілкування «Великий світ професій», «Особистість і колектив: чия думка вагоміша».  

     Педагоги усвідомлюють, що ефективність процесу національно-патріотичного виховання молоді, залежить від повноти реалізації усіх його складових: розвитку мотивації до праці, усвідомлення життєвої потреби трудової активності, ініціативи, підприємництва, розуміння екологічних законів, моральність особистості, дбайливого ставлення до природи, розвитку політичної культури та розвитку правосвідомості.

     Адміністрація школи працює над створенням сприятливих умов для формування та розвитку високопатріотичної, творчої, освіченої та активної особистості.

     У результаті проведеної роботи зріс рівень вихованості учнів, створились умови щодо виявлення індивідуального підходу до кожної дитини, зміцніла співпраця учителів і органів шкільного самоврядування, класних керівників і батьківської громадськості.

     Високий рівень виховної роботи з учнями показали класні керівники: Шиш В.І., Лисенко О.М., Крилова В.В., Земелько В.Є.. Вони творчо підходили до організації і проведення різноманітних виховних заходів, активно використовували сучасні форми організації виховної діяльності з учнями, постійно співпрацювали з батьками та органами місцевого самоврядування.

     Проведено  діагностування особистості школяра, класного колективу.

    Результатами яких є те, що саме діагностика  - це психолого– педагогічний ключ до розуміння особистості учня і спосіб вироблення моделі роботи з кожним конкретним колективом школярів.

    Адміністрацією було відвідано  140 виховних  заходів. З них 50 було проведено на високому рівні; 60– на достатньому; 30– на середньому методичному рівні.

    Курсову перепідготовку як класні керівники, пройшла Савовська Л.Г.

     Моніторинг проведених  виховних заходів у школі класними керівниками показує, що є резерви на наступний навчальний рік.

Скільки загальношкільних заходів проведено у школі

Уроків- зустрічей з учасниками АТО

Мітингів

Урочистих лінійок

 

Конференцій, усних журналів

Тренінгів

Шкільних свят

Ярмарок-солідарності

Акцій

Виховних годин, годин спілкування

 

24

4

6

8

4

12

2

4

240

       Є недоліки та проблеми у системі методичної роботи з класними керівниками, а саме, подолання конфліктів в школі та ефективне їх вирішення, використання новітніх технологій, сучасних форм та методів у виховній роботі. Для цього потрібно користуватися порадами практичного психолога.

План роботи методичного об’єднання класних керівників на 2016 – 2017 н. р.                             

 

Керівник : заступник директора з виховної роботи

Найденко Сергій Олександрович

 

Мета і завдання роботи методичного об’єднання класних керівників КЗ «Полтавської загальноосвітньої  школи І-ІІІ ступенів»

Ми виховуємо учня не як носія знань,

а як людину, яка має жити в суспільстві

 і приносити йому користь.

В.О.Сухомлинський

 

Відповідно до перспективного плану роботи школи протягом 2016-2017 навчального  року члени методичного об’єднання класних керівників продовжують роботу над загальношкільною методичною проблемою: «Впровадження  інноваційних технологій у навчально- виховний процес  в умовах розвитку національної освіти».

Проблема, над якою працює шкільне методичне об'єднання класних керівників:  «Робота класного керівника як основа формування ключових компетентностей школярів».

Шляхи розв’язання проблеми:

- через підвищення потенційних творчих можливостей класних керівників;

- через впровадження інноваційних технологій в їх діяльність;

- шляхом підвищення методичної компетенції класних керівників в роботі з класним колективом.

Це не випадково, адже компетентнісний підхід до організації навчально-виховного процесу виступає сьогодні як фактор оновлення змісту шкільної освіти.

Базові принципи в сучасній  освіті, які визначають основні напрями компетентнісного підходу до навчання та виховання:

  • вміння жити разом;
  • вміння вчитися;
  • вміння діяти;
  • вміння жити взагалі.

   Тому завдання класного керівника – навчити жити. Учні, які раніше озброювались лише системою знань, умінь і навичок, нині повинні бути підготовлені до життєдіяльності, здатні активно і творчо працювати, діяти, саморозвиватися та вдосконалюватися  інтелектуально, морально і фізично, що  фактично і є виконанням Закону України «Про Освіту», де говориться: «Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток її талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей; формування громадян, здатних до свідомого суспільного вибору, збагачення на цій основі інтелектуального, творчого, культурного потенціалу народу, забезпечення народного господарства кваліфікованими фахівцями».         

     Під формуванням життєвих компетентностей розуміють виховання у дитини здібності діяти адекватно у відповідних ситуаціях, застосовувати набуті знання на практиці, брати на себе відповідальність та вчитись протягом всього життя.

Класні керівники зміст виховної діяльності будують у відповідності до наступних ключових ліній:

- ціннісне ставлення особистості до себе;

- ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей;

- ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави;

- ціннісне ставлення особистості до праці;

- ціннісне ставлення до природи;

- ціннісне ставлення до культури і мистецтва.

Основні напрямки роботи шкільного методичного об'єднання класних керівників:

 - всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі   виявлення її задатків та здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення потреб і інтересів;

- збереження та зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я вихованців;

- виховання школяра як громадянина України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєво та соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір, приймати відповідальні рішення в різноманітних життєвих ситуаціях;

- формування у школярів бажання та вміння учитися, виховання потреби і здатності до навчання впродовж усього життя, вироблення вмінь практично та творчо використовувати набуті знання;

- формування в учнів цілісного наукового світогляду, загальнонаукової, загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентності на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство, культуру, виробництво; оволодіння засобами пізнавальної та практичної діяльності;

- виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для їхнього життєвого та професійного самовизначення, формування готовності до свідомого вибору майбутньої професії й оволодіння нею;

- виховання школяра як особистості моральної, відповідальної, людини культури з розвиненими естетичним, етичним ставленням до навколишнього світу та самої себе;

- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

Функції шкільного методичного об'єднання класних керівників:

- організовує колективне планування і  аналіз життєдіяльності класних колективів;

- бере участь у реалізації програми підвищення професійного рівня педагогів з питань виховання та методики виховання;

- планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;

- організовує вивчення та запровадження класними керівниками інноваційних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

- спрямовує   роботу класних керівників на реалізацію творчого потенціалу та пошук ефективних шляхів застосування результатів наукових досліджень;

- координує виховну діяльність класних колективів;

- організовує обмін позитивним педагогічним досвідом у досягненні виховних результатів;

- обговорює соціально-педагогічні програми класних керівників і творчих груп педагогів;

- оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.  

Документація методичного об'єднання класних керівників:

- річний план роботи методичного об'єднання;

- список членів методичного об'єднання;

- протоколи засідань методичного об'єднання;

- аналітичні матеріали за підсумками проведених заходів.

Завдання  класного керівника:

1.Пам’ятати, що життєва компетентність дітей – основа розвитку особистості. 

2. Намагатися якомога більше готувати учнів школи до сучасного життя та діяльності, формувати їх життєві компетентності, що дають можливість  самовизначитися, сміливо зустрітися  з дійсністю, зайняти своє місце у житті.

3. Розвивати в учнів здібності, що допоможуть  їм досягти успіху в сучасному світі, зокрема:

  • Швидко діяти в нестандартних ситуаціях. (сучасна діяльність вимагає від людей діяти в умовах ліміту часу, в ситуаціях, коли бракує досвіду);
  • Вчитися все життя (під час своєї діяльності необхідно самостійно набувати нових знань).
  • Працювати в сучасних інформаційних системах (інформаційні технології є джерелом та засобом спілкування.  Без уміння працювати з інформаційними технологіями неможливо діяти й бути успішним), уміти здобувати, аналізувати інформацію отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку і самовдосконалення.
  • Вступати в комунікацію (вміти вислухати, зрозуміти, довести свою думку до співрозмовника), вміти працювати в команді.
  • Бути гнучким, мобільним, конкурентноздатним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе.
  • Критично мислити.
  • Використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем.
  • Генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність.
  • Вміти запобігати та виходити з будь-яких конфліктних ситуацій.
  • Цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації в професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави.
  • Бережно ставитись до свого здоров’я та здоров’я інших як до найвищої цінності.
  • Бути здатним до вибору численних альтернатив, які пропонує сучасне життя.

Життя вимагає, щоб школа давала можливості для формування досвіду розв'язання проблем і нестандартних завдань, досвіду спілкування та взаємодії, досвіду емоційно-ціннісного ставлення до оточуючого світу та до себе самого.

                Заходи, спрямовані на підвищення педагогічної  майстерності членів методичного об’єднання

  • Взяти участь у проведенні шкільної науково-практичної конференції на тему: «Впровадження елементів інноваційних технологій навчання і виховання дітей в практику роботи школи».
  •  Організувати самоосвітню роботу вчителів, спрямувати її на вивчення української національної спадщини, актуальних психолого-педагогічних проблем, нових освітніх технологій.
  • Вивчати та запроваджувати в практику досвід кращих вчителів школи, району, області.
  • Організувати взаємовідвідування виховних заходів з подальшим їх обговоренням та аналізом.
  • Проводити бесіди «за круглим столом» по обміну досвідом роботи, семінари, «методичні аукціони», практичні заняття, тренінги та дискусії.
  • Опрацювати методичну літературу і підготувати доповіді, згідно проблемного питання, що вивчається вчителем, та питань, які обговорюються під час проведення методичних тижнів.
  • Підготовка творчих звітів про самоосвітню діяльність.
  • Співбесіди керівника МО та заступника директора з виховної роботи з класними керівниками з питань роботи над загальношкільною методичною проблемою  та проблемним питанням методоб’єднання.

СПИСОК   ЧЛЕНІВ  МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ  КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

№ п\п

Прізвище ім’я по батькові класного керівника

Клас

Стаж роботи

Категорія

Проблемні  питання,  над  якими працюють класні  керівники

1.

Заїченко Наталія Сергіївна

5

5

І І

Формування позитивного  відношення до здорового способу життя в учнів шляхом впровадження активних форм виховної роботи.

2.

Шиш Валентина Іванівна

6

31

І

Формування  класного  колективу як один із шляхів виховання громадсько – активної та суспільно-свідомої людини.

3.

Панченко Ольга Миколаївна

7

22

І

Використання ІКТ у моральному вихованні учнів

4.

Дудка Наталія Іванівна

8

25

І

Розвиток життєвої компетенції учнів в умовах впровадження ІКТ

5.

Лисенко Олександр Михайлович

9

24

   І

Розвиток фізично здорової особистості засобами фізичної культури та використання ІКТ

6.

Крилова Валентина Володимирівна

10

43

вища

Формування  особистості з використанням засобів ІКТ

7.

Савовська Людмила Григорівна

11

36

вища

Формування духовно багатої особистості з глибокими патріотичними почуттями та національною свідомістю майбутнього громадянина України з використанням ІКТ

Всього  класних  керівників       -  7;

вища  кваліфікаційна  категорія  -  2;

спеціалістів  першої  категорії     -   4;

спеціалістів  другої  категорії     -   1;

Голова методичного об’єднання – Найденко С. О.

Організація роботи методичного об’єднання класних керівників

З А С І Д А Н Н Я  №  І

Організаційне

Вересень

 

№ п\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні

1.

Про результати роботи методичного об’єднання в  2015-2016  навчальному  році.

Голова МО

2.

Визначення  основних  напрямів та обговорення плану  роботи методоб’єднання  на  2016-2017 навчальний  рік.

Класні  керівники 

3.

Нормативно-правове забезпечення виховного процесу. Анкетування класних керівників: «Використання інтерактивних технологій у навчально - виховному процесі»

Найденко С.О.

4.

Обговорення планів роботи класних керівників на І семестр 2016-2017 н.р.

Класні  керівники 

 

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ

 

 

Провести аналіз анкет класних керівників.

Підготувати  звіт  про  відвідування  учнями  школи  та  прийняті  міри,  щодо  попередження  пропусків  занять  без  поважних  причин.

Голова МО

Класні  керівники 

ЗАСІДАННЯ № ІІ

ТЕМА: Створення необхідних умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності

Грудень

№ п\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні

1.

Проведення методичного тижня на тему: «Створення необхідних умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності»

Голова МО

2.

Доповідь на тему: «Створення необхідних умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності»

Найденко С.О.

3.

Практикум  для  класних  керівників: «Формування комунікативних навичок  та позиції в міжособистісному спілкуванні.»

Лисенко О.М. Крилова В.В. Савовська Л.Г.

4.

Проведення і обговорення відкритих виховних годин у 5, 6,7,8 класах .

Заїченко Н.С. Шиш В.І. Панченко О.М. Дудка Н.І.

 

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ

 

 

Підготувати комунікативний тренінг для старшокласників «Діалог»

Класні  керівники  9,10,11 класів

ЗАСІДАННЯ ІІІ

ТЕМА: Формування правової свідомості учнів шляхом впровадження активних форм роботи

Січень

№ п\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні

1.

Круглий стіл. Інтерактивні форми та методи превентивного  виховання – необхідний  чинник становлення вільної особистості ( обмін досвідом роботи)

Заїченко Н.С. Шиш В.І. Панченко О.М. Дудка Н.І.

2.

Тренінг «Педагогіка підтримки дитини: взаємодія школи, сім’ї та соціуму з профілактики девіантної поведінки учнів»

Лисенко О.М. Крилова В.В. Савовська Л.Г.

3.

Обговорення планів роботи класних керівників на ІІ семестр 2016-2017 н.р.

Голова МО, класні  керівники

 

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ

 

 

Підготувати ігри для учнів, схильних до правопорушень, з метою корекції відхилень у поведінці.

Класні  керівники 5,6,7,8 класів

 

ЗАСІДАННЯ ІV

ТЕМА: Шляхи поліпшення виховної роботи з учнями

Березень 

№ п\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні

1.

Аукціон методичних ідей: «Практичне використання сучасних виховних технологій»

Лисенко О.М. Крилова В.В. Савовська Л.Г.

2.

Методичний фестиваль «Педагогічні самовідкриття». Творчі звіти класних керівників, що атестуються.

Заїченко Н.С. Шиш В.І. Панченко О.М. Дудка Н.І.

 

ДОМАШНЄ    ЗАВДАННЯ

 

 

Опрацювати матеріали «Академія успіху. Інноваційний проект».

Класні  керівники

З А С І Д А Н Н Я  V

ТЕМА: Робота класного керівника щодо формування загальнокультурної компетентності школярів

Травень

№ п\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні

1.

Проведення методичного тижня на тему: «Робота класного керівника щодо формування загальнокультурної компетентності школярів»

Голова МО

2.

Доповідь на тему: «Робота класного керівника щодо формування загальнокультурної компетентності школярів»

Заїченко Н.С. Шиш В.І. Панченко О.М. Дудка Н.І.

3.

Проведення і обговорення відкритих виховних годин у 9,10,11 класах .

Лисенко О.М. Крилова В.В. Савовська Л.Г.

4.

Панорама методичних перспектив. Підсумки роботи методичного об’єднання класних керівників. Проблеми, їх вирішення, пропозиції.

Голова МО, класні  керівники

 

ДОМАШНЄ   ЗАВДАННЯ

 

 

 Зібрати  пропозиції  учителів,  батьків,  учнів  щодо  планування  виховної  роботи  на  новий  навчальний  рік 

Класні  керівники 

Методичний тиждень класних  керівників

ТЕМА:  Створення необхідних умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності

                                                                          (12.12 – 16.12)

№ п\п

З  М  І  С  Т

Відповідальні

1.

Проведення методичного тижня на тему: «Створення необхідних умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності»

Голова МО

2.

Доповідь на тему: «Створення необхідних умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності»

Найденко С.О.

3.

Практикум  для  класних  керівників: «Формування комунікативних навичок  та позиції в міжособистісному спілкуванні.»

Лисенко О.М. Крилова В.В. Савовська Л.Г.

4.

 

 

5.

Проведення і обговорення відкритих виховних годин : 08.11.2016 р. 6  клас

Свято рідної мови. Тема: «Вертайсь, рідна мово, у серце народу, у душу  Вкраїни»

  1. 13.12.2016; 5 клас В рамках Шевченківських днів «Театральні зустрічі»
  2. 19.12.2016; 7 - 8 класи Година народознавства. Тема: «По країні з краю в край ходить святий Миколай»

Підсумки проведення методичного тижня, завдання членам МО, вироблення рекомендацій

Шиш В.І.

Заїченко Н.С.

Панченко О.М.

Дудка Н.І.

Голова МО

План роботи шкільного методичного об’єднання класних керівників  на 2016 - 2017 н.р.

ВЕРЕСЕНЬ

 1.Проведення засідання з питання результатів виховної роботи у 2015-2016 н. р. та визначення основних напрямків роботи на 2016-2017 н. р.

2. Затвердження плану роботи шкільного МО класних керівників на 2016-2017 навчальний рік.

3. Вибори голови МО класних керівників.

4. Обговорення планів виховної роботи класних керівників (09.09.16р.)

5. Підготувати  звіт  про  відвідування  учнями  школи  та  прийняті  міри,  щодо  попередження  пропусків  занять  без  поважних  причин.(до 09.09)

6. Участь у заходах тижня пам’яті, присвяченому визволенню с.Полтавка від нацистських окупантів.

7.Участь у заходах тижня безпеки життєдіяльності «Увага! Діти на дорозі».   (05.09-10.09)

8.Співбесіди з учнями за участю класних керівників з метою виявлення дітей з девіантною поведінкою, схильних до тютюнопаління, схильних до вживання спиртних напоїв та наркотичних речовин. (протягом місяця)

9. Анкетування класних керівників: «Використання інтерактивних технологій у навчально-виховному процесі»

ЖОВТЕНЬ

 1. Участь у заходах тижнів духовно – морального та військово – патріотичного виховання (протягом місяця).

2.Оформлення класних куточків. (до 07.10)

3.Відвідування виховних заходів класного керівника 5 класу в рамках адаптації учнів до середньої школи (протягом місяця).

4.Вивчення  індивідуальних  особливостей  учнів,  їхніх  інтересів,  потреб, з метою залучення їх до роботи гуртків.

5.Організація роботи органів учнівського самоврядування у кожному класі.

6.Самоосвіта. Нормативно-правове забезпечення виховного процесу. (протягом місяця) Концепція превентивного виховання дітей та молоді.

ЛИСТОПАД

1. Участь у заходах місячника української писемності та мови  (протягом місяця)

2. Участь у заходах тижня безпеки життєдіяльності «Пожежна безпека». (11.11-15.11)

3. Самоосвіта. Ознайомлення з  новинками методичної та періодичної літератури. (протягом місяця)

4. Участь у заходах тижня пам’яті жертв Голодомору.

5. «Лабораторія невирішених проблем»: Робота  класного  керівника  з учнями, схильними до правопорушень. (протягом місяця)

6. Дискусія: «Чи є сучасною педагогіка А.Макаренка та В.Сухомлинського?» 21.11.2016

 

ГРУДЕНЬ

1. Участь у заходах тижня новорічних свят «Свято, свято на порі – веселенько дітворі» (протягом місяця)

2. Проведення методичного тижня на тему: «Створення необхідних умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності» (12.12-16.12)

3. Практикум  для  класних  керівників: «Формування комунікативних навичок  та позиції в міжособистісному спілкуванні» (Лисенко О.М.,Крилова В.В., Савовська Л.Г.) 19.12.2016

4. Взаємовідвідування класними керівниками відкритих виховних заходів у 5, 6, 7, 8 класах з метою обміну досвідом роботи. (12.12-16.12)

5. Підготовка та обговорення доповіді на тему: «Створення необхідних умов для вільного розвитку особистості школяра шляхом залучення до різноманітних видів творчої діяльності» (Найденко С.О.) 16.12.2016

6. Підведення результатів рейтингу поведінки та навчальних досягнень класних колективів за І семестр 2016 - 2017 навчального року.

СІЧЕНЬ

1. Засідання членів МО на тему: «Формування правової свідомості учнів шляхом впровадження активних форм роботи».

2. Підведення підсумків виховної роботи за перший семестр 2016 - 2017 навчального року (з 10.01.17 р. по 12.01.17 р.).

3. Планування виховної роботи. Обговорення планів роботи класних керівників на ІІ семестр 2016-2017 н.р.

4.Участь у заходах місячника громадянсько-патріотичного виховання «Україна соборна!» (протягом місяця).

5. Підготувати комунікативний тренінг для старшокласників «Діалог».

6. Круглий стіл. Інтерактивні форми та методи превентивного  виховання – необхідний  чинник становлення вільної особистості (обмін досвідом  Заїченко Н.С.,  Шиш В.І., Панченко О.М., Дудка Н.І.)

7. Тренінг «Педагогіка підтримки дитини: взаємодія школи, сім’ї та соціуму з профілактики девіантної поведінки учнів» (Лисенко О.М. ,Крилова В.В., Савовська Л.Г.)

ЛЮТИЙ

1. Участь у місячнику «Нині в нас розваг доволі: і у школі, і надворі» (протягом місяця)

2. Взаємовідвідування класними керівниками виховних заходів з метою обміну досвідом роботи. (протягом місяця).

3. Методичний вісник. Створення оптимальних умов д

uCozПолтавська ЗОШ © 2020