Четвер, 25.04.2024, 21:07
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Методична робота | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Я МАЮ ПРАВО
Я маю право
Вхід на сайт
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Погода в Полтавці
Полтавська ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

                                             Н А К А З

 

        від 01.06.20                                с.Полтавка                                    № 67-ОД

       

Про підсумки методичної роботи

        з педагогічними кадрами в 2019-2020 н.р.

 

Вся робота з педагогічними кадрами була спрямована на підвищення професійного та методичного рівня кожного педагога. Цей рік був останнім в роботі над науково-методичною проблемою «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес як покращення якості знань учнів в умовах розвитку національної освіти». Для реалізації цих завдань забезпечувалося співвідношення масових, групових та індивідуальних форм роботи, традиційних та інноваційних підходів до організації методичної роботи, активних та інтерактивних форм навчання педагогічних кадрів. Увійшло в практику проведення семінарів-практикумів «Комп’ютерні технології на уроках», «Формування ключових компетентностей школярів», «Ігрове моделювання»; конкурсів «Кращий урок місяця»; круглих столів «Урок – спільна творчість учителя та учнів. Шляхи його моделювання»; практичних семінарів «Інноваційний пошук учителя. Осмислення уроку як результату застосування інноваційних педагогічних технологій»; методичних оперативок «Класний журнал і робота з ним, науково-теоретичних конференцій «Проблеми удосконалення уроку в  педагогічній спадщині В.Сухомлинського; педагогічних виставок «Зерна досвіду». Така система роботи з педагогічними кадрами в школі сприяє росту педагогічної майстерності.

Під час планування методичної роботи особливе значення надається вивченню не лише результатів навчання і виховання школярів, а  й оцінювання особистісних рис і професійних умінь вчителя. Тому методична робота будується на основі діагностики аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб і труднощів, які виникають під час роботи.

Продовжили діяльність шкільні  методичні об’єднання педагогів. Вони спрямовували свої зусилля на вдосконалення методики проведення класичного уроку й шукали нові форми організації навчально-виховного процесу через нетрадиційні підходи. На своїх уроках реалізовували такі завдання: навчити дітей, як у подальшому житті використовувати набутий ними досвід для розв’язання власних проблем і досягнення успіху; розвивати індивідуальні здібності та інтерес до знань; вивчати матеріал з упровадженням новітніх технологій навчання; сприяти зміцненню здоров’я молодших школярів. Основною метою уроків є робота з розвитку мислення, памяті, уваги, мовлення, творчої активності за допомогою системи дидактичних ігор і інтерактивних вправ.

Протягом року працювали 2 шкільних методичних об’єднання:  вчителів початкових класів (керівник Земелько В.Є. спеціаліст), вчителі суспільно-гуманітарного циклу та класних керівників (керівник Дерев’янко К.В., спеціаліст ІІ категорії).

        Слід відзначити ефективну роботу всіх методичних об’єднань вчителів, робота їх була результативною, всі вчителі відвідували заняття. Враховувалися потреби і проблеми кожного вчителя. Заняття проводилися на належному теоретичному і практичному рівні. При проведенні враховувалася позакласна робота з предмета.

Вчителі шкільного методичного об’єднання початкових класів (керівник Земелько В.Є.) працювали над темою «Впровадження інноваційних технологій на уроках в початкових класах - ефективний шлях для розвитку творчих здібностей учнів початкової школи В умовах національної освіти».

Методичне об’єднання класних керівників (керівник Дерев’янко К.В.) працювали над темою «Створення умов для формування соціальної компетентності та самореалізації особистості, розвитку духовного, інтелектуального та фізичного потенціалу учня засобами ІКТ»

На своїх уроках педагоги реалізували такі завдання: виховання потреби у вивченні всіх дисциплін; формування високих морально-етичних якостей особистості, загальнолюдських цілей та орієнтирів. Разом з тим  дбали про інформативну насиченість дидактичного матеріалу, розвиток творчих і пізнавальних здібностей кожної дитини. Уроки планувались із урахуванням основної мети: формування конкурентноспроможної особистості з постійною потребою до самореалізації та самовдосконалення, з гуманним світосприйняттям і почуттям відповідальності.

        Важливим аспектом зростання компетентності вчителів є організація їхньої самоосвіти – прагнення до професійного самовдосконалення. Кожен педагог планує, які питання виносити на  самостійне самопрацювання, яку науково-педагогічну і методичну літературу слід опрацювати.

        Важлива роль в організації методичної роботи належить шкільному методичному кабінету. В кабінеті є матеріали творчих знахідок методичних обєднань, творчих груп, атестаційні матеріали, зразки уроків, науково-практичних конференцій. Методичний кабінет є центром роботи із запровадження досягнень психології та педагогіки, перспективного педагогічного досвіду в школі, де зосереджено фахові журнали, газети; картотеку методичної літератури; матеріали роботи над проблемною темою; матеріали відкритих уроків вчителів.

        Для належного інформаційного забезпечення педагогів у методичному кабінеті є педагогічні та фахові видання, загальна методична література, а саме: «Директор школи», «Завуч», «Відкритий урок», «Початкова школа», «Позакласний час», газети «Освіта».

        Атестація педагогічних працівників проводилася відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників»

Результати атестації педагогічних працівників такі:

Вчителю початкових класів, Дерев’янко К.В. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст ІІ категорії», вчителю інформатики, Заїченко Н.С. присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст І категорії», вчителю музичного мистецтва, Крупію І.І. присвоєне педагогічне звання «старший учитель». Вчитель української мови і літератури Крилова В.В. відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст вищої  категорії».

Учні нашої школи під керівництвом вчителів приймали участь в багатьох олімпіадах та конкурсах та здобули багато призових місць.

        З метою подальшого удосконалення роботи з педагогічними кадрами школи підвищення методичної роботи

Н А К А З У Ю :

1. Завершити роботу над науково-практичним оволодінням проблемою «Впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес як покращення якості знань учнів в умовах розвитку національної освіти».

2. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Дерев’янко К.В. разом з керівниками м/о проаналізувати педагогічний досвід учителів, урахувати побажання кожного педагога на організацію з ним індивідуальної роботи, обґрунтовано визначити форми теоретичної, методичної роботи з різними за підготовкою, рівнем педагогічної майстерності учителями.

3. Провести діагностування та співбесіду з педагогами школи, результати взяти до уваги під час планування роботи на 2020 – 2021 н.р.

4. Контроль за виконанням наказу покласти на ЗДНВР Дерев’янко К.В.

 

 

 

        Директор школи                                                                   О.Ф. Кириченко

 

 

 

 

 

Добавить нов
uCozПолтавська ЗОШ © 2024